fredag 29. september 2017

Lifegoals

Yoyo.

Aka you are only young once. Aka yolo. Aka you only live once.

Det betyr at jeg bare har en sjanse til å leve et rikt liv. Fra da jeg var liten sa jeg det at jeg skulle bli rik. Og det skal jeg. Rik på penger, erfaring, kompetanse, opplevelser og ikke minst kjærleik.

Jeg vet hva jeg vil,  nå. Jeg vet også at veien formes som jeg går.

Målet er å bli dyktig i kommunikasjon og formidling og i det å skape en kultur og meningsfellesskap som ikke setter begrensninger på folk  hva gjelder kategori og ressurser. Som empower folk til å make fully use of their potential. Et fellesskap som fungerer som coach carters team

Jeg vil på internship, ta bachelor i sosialt arbeid i Trondheim og deretter OLA eller gründerskolen. Sistnevnte I dunno yet. Vi får se hva jeg har interesse for. Men jeg mener godt lederskap og et empowering fellesskap er viktig, særlig blant barn - barn av lavere sosioøkonomisk bakgrunn. ❤️

Nå er prioriteten min å kunne redskapene og ta til meg innsiktene godt i SOS2500 og PSY2500, men jeg vil også bli kyndig i SOS2700.


Verdier:
- målorientert og dermed effektiv
- balanse: kjenne etter behov, selvrefleksjon,  mellom studering, venner, familie, fritid, deg selv
- disiplin med sikte på nytten og purpose

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar