fredag 16. mai 2014

I'm officially done betches

Nå kan jeg endelig begynne å nyte reisen min for fullt, for endelig(!!!! ) er jeg ferdig.

Etter å ha drevet med hjemmeeksamen i 3 hele uker, så kan jeg puste lettet ut. Faen så treg jeg har vært, haha. Men nå er jeg nå ferdig. Wiiiiii. Disse tre ukene har vært helt merkelig. Fra å måtte si farvel til folk gang på gang, noe som førte til at jeg savnet hjem enda mer, til å fokusere på oppgaven dag inn og dag ut sammen med en såkalt "ert"(ikke spør meg hvorfor vi kaller hverandre for det, haha),  si hadet til erten min for så å reise til Iguazu og leke turist i 4 dager, til å bo sammen med roommatesa mine på folketomme i 3-4 dager hvor vi jobbet intenst med eksamenene våre, og brått måtte si hadet til alle fordi jeg skulle reise til Montevideo. Etter 3 uker, så sitter jeg her på et hostel i Montevideo, og har endelig klart å fullføre oppgaven.

Nå kan jeg begynne å leke backpacker for fullt med en sekk som er lik min høyde og en koffert som er gulere enn hudfargen min. joooke,kekeke. 

Men dere, nå skal jeg løpe og finne meg noe mat. Time for celebration!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar