lørdag 31. mai 2014

Rio de Janeiro x2

Mange lurer kanksje på hvor jeg er og hva jeg har gjort hittil, og som du kanskje skjønner så er det tid for en ny update! wiii.

Akkurat nå er jeg i Rio for andre gang. Første gangen kom jeg hit og bodde en dag på et hostell i Copacabana, og dagen derpå flyttet jeg inn til en leilighet med Astrid og Mari. Vi har dratt til de berømte trappene i Lapa, Jesusstatusen, sukkertoppen og hippiemarkedet (<3). Også har vi dratt til Ilha Grande som liksom skulle være DEN FLOTTE PARADISØYA og hvor vi liksom skulle gjøre typiske ting som å surfe, snorke, dra på øyhopping osv.Men vi opplevde så mye regn og grått vær at vi ikke fikk gjort halvparten engang. Men nåvel, vi fikk i det minste en dag  et par timer med sol og paradis før vi dro tilbake til Rio der vi er nå. Så det gikk opp i opp. Denne gangen bor vi i Santa Teresa, som er nærmere flyplassen. Ganske praktisk i og med at Astrid og Mari skal dra i morgen tilbake til Norge.

Så i morgen skilles vi. Utrolig leit i og med at jeg har blitt utrolig glad i disse to fantastisk gale menneskene her. Men jeg vet jeg kommer til å se dem igjen i Norge, visst faen skal jeg det! det er faktisk done deal allerede. 6. juni, nos vemos.

Oppe ved Jesusstatusen



Snart drar jeg også, til neste destinasjon. Grugleder meg. 

2 kommentarer:

  1. Jesusstatusen faktisk. Skuffa over at du ikke har flere bilder av Jesusstatuen ass!

    SvarSlett
  2. Oija, HAHAHAH.

    Jeg skal vise deg flere bilder jeg! Bare vent. Kekekke

    SvarSlett