mandag 17. mars 2014

I'm in my 20's bitch

I love it!

Hvor herlige venner jeg har og hvor herlige folk jeg er omringet av! Det er så koselig at folk bryr seg litt ekstra om meg på dagen min. Og når alle er så glad på mine vegne så blir jo jeg også glad!

Selvom jeg hadde store planer om å feste som en argentiner til kl. 7, og selvom planen min gikk rett i dass pga diverse årsaker som at jeg ble veldig dårlig natt til bursdagen min(kommer et innlegg om dette), så har jeg hatt en ganske så grei helg. Jeg kan ikke si at selve bursdagen min var høydepunktet, for idag har jeg bare gått rundt og vært litt klein og litt fyllesyk. Men fredagen frem til like før vi skulle ut på utestedet på lørdagen var muy diviltido(very fun). Kan trygt si at oppvarmingen til bursdagen min var bedre enn selve bursdagen. Men det går bra, for det viktigste er at jeg har kost meg, og det har jeg viiirkelig! Skapt noen minner har jeg og for å si det sånn. Haha.

viirker som de her også koste seg! haha. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar