søndag 27. april 2014

en vemodig følelse

Nå skjer det. Nå er starten på slutten her. Nå har de første dratt hjem.

Og det er så sinnssykt trist å si hadet til hver og en, for man vet at denne tiden med disse folka vil aldri bli det samme igjen. Jeg liker virkelig ikke å ta farvel med folk.

Men heldigvis har jeg mine to kjæreste roommates enda. De vil fortsatt være her litt til, men uheldigvis flytter du ut av vårt lille hjem fra og med i dag. Satan. Det kom litt brått på. Jeg er nesten en av de siste som drar fra Pichincha og det suger. Jeg må jo ta avskjed med alle på nytt og på nytt og på nytt.

På en annen side må jeg fokusere på hjemmeeksamen, så da har jeg andre ting å tenke på. I tillegg driver jeg på med eksamen sammen med to fantastiske jenter som jeg skal møte i Rio også, og når mesteparten av tida går til sosial men asosial nerding.

Etter på skal vi ha middag med de gjenværende. Det ser jeg veldig frem til, men før det. Hardwork on home exam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar