søndag 6. april 2014

Group-work assignment

Perks of stuyding the most intensive course....:

Vi har både en rapport vi må levere inn, i tillegg til å holde en presentasjon. Fordi det studiet vi går på er praktisk, så vi må kunne klare å presentere rapporten vår frem. På en interessant måte.

This should be interesting.

Vi har deadline på fredag, og mangler en del før vi i det hele tatt kan fullføre vår rapport. Det er ikke bare bare å jobbe i gruppe for å si det sånn, men samtidig så er det ganske bra trening når det kommer til idémyldring, avklaring på ting som er usikkert og utfordringene som kommer med i gruppearbeid.

Den neste uka er den siste uka vi har med CSRmanagement. Tenke seg det! Already?! Og de to neste ukene kommer vi til å jobbe med spansk muntlig og skriftlig eksamen før vi runder av med hjemmeeksamen. Og når den tid kommer, skal alle fly til alle sine kanter :'(

Som jeg gruer meg! Det er jo et staka kjør fremover - også brått så drar alle! Og siden jeg har det mest intensive kurset så er de mest brukte ordene, som kommer ut av min munn når folk spør meg om å finne på noe, alltid: Nei, jeg må nerde.. :(((

Men jeg tror etter å ha blitt ferdig med CSR, så kommer det litt bedre tider. Spansk er ikke så ille forferdelig når jeg bor i et spansktalende land, og når jeg kan praktisere det når som helst og hvor som helst så og si. Så ser frem til uka etter neste uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar