torsdag 24. april 2014

Towards the end

Allerede i morgen skjer det noe stort.

Jeg skal nemlig snakke 10 minutter på spansk, og deretter skal sensor spørre meg spørsmål i 5 minutter. Gregluer meg til å vise hva jeg kan og samtidig drite meg ut. No pressure y'all.

Faktisk, så skal jeg drite fullt i hva jeg får i karakter. prøve ihvertfall. Jeg har alltid vært den nerden og nå tenker jeg å ta det tranquilo(/rolig). Jeg prøver å lære hvordan det er å ikke ta ting altfor serriøst skjønner du. Og resultatet hittil? Livet er herlig. Hehe, neida, alt er ikke som en dans på roser, jeg prøver jo fortsatt å gjøre mitt beste, men selvom det kan være slitsomt, opplever jeg ikke så mye negativitet rundt arbeidet som må gjøres slik som før(har alltid pleid å klage så mye, ehe). Jeg gjør det jeg føler for etter interesse, og vett-u hva. I have found my middle way....for now..?


"Día a día, aprendo español. Es raro pensar que no hablaba nada español y ahora estoy acá y lo he hablado por más o menos diez minutos/For hver dag lærer jeg spansk. Det er rart å tenke at jeg ikke snakket noe spansk før og nå står jeg her og snakker i mer eller mindre ti minutter."

- Med forbehold om feil i grammatikk og oversettelse. ehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar