torsdag 3. april 2014

Feliz comple a mi hermana!

This is a shoutout to my sis, the one and oldest (of four) - VYMI!

En av de kuleste personene jeg vet om!  En av de viktigste inspirasjonskildene mine! En av mine verste fiender! Heheeee. But I love you still.

Denne dama har lært meg mange viktige ting opp gjennom årene. Hun har gitt meg innsikt, støttet meg og lyttet til meg mens jeg har fortalt hver eneste minste detalj om livshistorien min. Er det noe som engasjerer henne er det det å "fight for justice", og havner du i en diskusjon mot henne, good luck chuck. En av de postive men også negative egenskapene ved henne er at hun er sta. Har hun satt øynene sine på et mål, så jobber hun hardt for å nå det. Hun er en perfeksjonist med fin skrift. Flink til å rulle vårruller. Over gjennomsnittet interessert i å analysere sanger. Sykt fan av James Arthur(noe som har smittet over til meg), uvane av å le av folk når de griner(har skjedd med meg et-par ganger), forkjærlighet til limegrønn, avhengig av Candy Crush, også liker hun å gjøre ting på sin egen måte fordi hun er en grown independent woman!! Et år til på livets tavle - hurra hurra hurra!


Jeg vet ikke med søs, men bursdagen hennes er noe av det lengste jeg har opplevd! I og med at hun er i New Zealand og studerer, så blir det 12 timers(!Edit: 16 timers mellom Argentina og New Zealand, men 12 timers mellom Norge og NZ) forskjell mellom oss to. Da jeg ringte og gratulerte henne var det 1. april hos meg og 2. april hos henne. Så siden det enda er bursdagen hennes hos meg, tenkte jeg å gjøre litt ekstra stas på henne. Ikke det at dette her i det hele tatt er i nærheten av det ho har gjort for meg. Så istedenfor å overgå gratulasjonen hun lagde til meg, skal jeg nå heller vise dere hva ho gjorde. Behold yourself for mange selfies av meg... Men annet enn det, en virkelig fantastisk og herlig film som jeg kommer til å ta frem på regnværsdager i Buenos' når jeg er sentimental og har en trang til å reise hjem og ligge i fosterballstilling i mors seng mens jeg tvinger henne til å fortelle mer om barndommen hennes. Ok, anyhow... Enjoy, jeg hadde ikke lagt ut dette under vanlige omstendigheter.



Det er så merkelig at vi er på to helt forskjellige steder av verdenen. Vi som bare for noen måneder siden var hjemme og lekte mor og barn med små søstrene våre. Og tanken på at vi ikke møtes igjen før om to mnd i vietnam(!!!) er litt fjernt.

5 kommentarer:

  1. Haha! Te amo mucho, mi hermano!! <3 So much! Love u <3

    SvarSlett
  2. Det er ikke 12 timer forskjell mellom oss da? Klokka er 23:30 hos meg, mens klokken er 07:30 hos deg. Det betyr at jeg ligger 16 timer foran deg, smartypants! Haha <3

    SvarSlett
  3. haha, iiiiiish. for mye klisj. søsterlus!

    oija er det sant? kanskje det er 12 i Norge xD

    SvarSlett
  4. Haha. Stikk av!

    Nei fordi klokken er 00:44 i Buenos Aires nå, mens i Norge er det 05:44. Det betyr at Norge ligger 5 timer foran deg. Suckaaaa

    SvarSlett
  5. sammaaaaaa. too much for my brain

    SvarSlett