fredag 6. desember 2013

Best of both world

Nei, quoter ikke Miley Cyrus, men det som er så bra med å være multikulturell er at jeg både kan bruke bunad og ao dai som er den vietnamesiske nasjonaldrakten. To fine nasjonaldrakter jeg er stolt over å kunne bære.



Etter å ha sett på Norsk nok, fikk jeg så lyst på bunad! Jeg har lyst til å vise meg frem i noe som er så typisk norsk. Vår flotte nasjonaldrakt i Norge, det landet jeg er så stolt av å være født og oppvokst i. Etter å ha søkt opp østlandsbunaden, ble jeg litt overrasket over hvor fin den var. Grønn da vett <3

Se så fin østfoldbunaden er a!

Lurer på om ikke jeg skal bruke både ao dai og bunad på bryllupsdagen min. Kan tenke meg det vil være mange vietnamesere som rynker seg på nesen da. Haha.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar