torsdag 26. desember 2013

Oh joyful night

Why I loooooooove christmas:


1. Julematen!!!


2. Juletreet! Jk, skal ikke legge skjul på at det er gavene <3





3. And last but not least, familytime. Vi pleier alltid å ta maaaasse familiebilder på julaften. Vi asians ass. Eller er det bare vår familie? 

Da jeg la meg i går natt, var jeg så glad. Jeg fikk så mye fint som jeg trengte og ønsket meg, og jeg forventet ikke det engang! Jeg forventet ingenting og så egentlig mest frem til en fin tid med familien og GOD MAT (hehehe).

I år ønsket jeg ikke så mye heller. Bare en skolesekk fordi jeg skulle begynne å studere. Så jeg sa til hele familien at det var det jeg ønsket meg. Vymi hadde jo gitt meg julegave allerede, så det gjaldt egentlig bare mor og far. 

Fra mor og far fikk jeg en mobil! Whuuuuut. Jeg ble så overrasket! For jeg tenkte at det var noe av det jeg aldri kom til å få. Ble så overrasket, for jeg kunne trengt en ny mobil. For mobilen jeg har nå er så dårlig på å ta til seg strøm når jeg lader den, og i tillegg, når folk ringer til meg, så hører jeg det ikke engang. Folk har slitt med å få tak i meg med andre ord, så jeg ble veeeldig glad. Ikke nok med en splitter ny mobil, jeg fikk også faktisk en sekk av dem! Hightech-pappa hadde bestilt den fra nettet, og mor og far trodde ikke de rakk å gi den til meg før jul, så de kjøpte en backup gave. Heldige meg <3

Ikke nok med at jeg fikk to fine gaver! Jeg fikk også et superkult ørevarmerheadset av min søte nestlillesøster(faktisk, haha). Ho er så omtenksom som skraper sammen alle pengene ho har for å kjøpe gaver til familien sin. 

Til tross for at Vymi hadde gitt meg gave fra før av, så slo ho til med noe ekstra. Glitterneglakk og min gamle klokke som jeg har mistet x antall ganger. Haha, den klokka mi ass. Da jeg først kjøpte klokka klarte jeg å miste den... Også da jeg fant den, fungerte den ikke. Etter en periode med flere forsvinningsnummere, har jeg endelig fått den tilbake i fungerende tilstand. Weeee. So happy. 

Alt i alt, en veldig fin julaften

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar