mandag 23. desember 2013

Told ya so

Var det ikke det jeg sa, at tida kom til å gå fort? Brått så er det lille julaften, og julaften står for tur. Bare vent 22 timer liksom. Vente? nei, det skjer nok ikke med det første.

Har flere ting på procrastinate-lista mi som må gjøres men som jeg stadig skyver unna. Arrgggg, kreativiteten i meg forsvant med presset. Gi meg litt tid så kan jeg kanskje finne det igjen. MEN JEG HAR IKKE NOK TID. Heldigvis for meg at jeg er ferdig med julegavene mine da. I det minste.

Siden sist oppdatering har jeg hatt julelunsj, nissefest, prøvd å kose meg så mye som mulig med barna mine, fått julestemning som forsvant fordi jeg fikk vårfølelse (WTF?!), fått gavekort på vinmonopolet (WIII) og sagt god jul til koselige kollegaer og et vi-sees-kanskje-fordi-jeg-er-ferdig-som-fast-vikar-hadet. Mye jobbrelatert her, men det er det som har preget livet mitt i det siste.

Ellers har jeg vært litt husmor og hatt ansvaret for middagen i flere dager. Min kjære søster har kommet seg hjem og jeg har også fått tilbake bestevenninnene mine hjem fra Bæææægen og Krrristiansand. Så har det vært bursdagfeiring og julebord med mine yellowhomiesyo.

Nå som jeg også har ferie så håper jeg tiden går litt saktere og at tiden før julen rekker akkurat til slik at jeg får gjort tingene mine. Men det er nok jeg som må få opp farta.


Løper du også maraton i julestria? Eller sitter du og koser deg med en kopp varm kakao og en god bok i vintermørket kanskje? Mens det ikke snør :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar