søndag 15. desember 2013

Vaksine kl 9

Det var det som stod på kalenderen min på torsdag. Det var alt jeg tenkte om det, at det bare var enda en avtale på kalenderen.

Brått kom torsdag, og i det jeg var på vei til vaksinasjonskontoret gikk det opp for meg hva jeg skulle. Jeg skulle ta vaksine. Den beryktede sprøyta som så mange hadde fryktet. Og jeg skulle ikke bare ta en! Ok, egentlig visste jeg ikke hvor mange jeg måtte ta. 


Da jeg omsider kom dit, ble jeg fortalt at jeg kun trengte fire. Også slapp jeg også å ta alle fire på en gang siden det var en stund til jeg skulle dra. Så da ble det til at jeg bare tok en på hver arm. 

Egentlig har jeg veldig blanda følelser om det å ta sprøyter. I det ene øyeblikket tenker jeg at det er null stress og at det ikke er farlig i det hele tatt, og i det neste er jeg redd og har angst. 

Det var veldig ubehagelig og ikke minst vondt å ta sprøyta. Jeg ble jo til og med teststukket før ho virkelig stakk meg. PÅ BEGGE ARMA. Fikk småttraumer daaaa.

Nå kan jeg bare glede meg til neste avtale og være så glad jeg kan for at jeg ikke trengte å ta alle vaksinene på en gang. 

Det er vel sant som man sier, at alle gode ting er tre. :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar