mandag 2. desember 2013

Sundays should be dedicated to familytime

Beste starten på desembermåneden!


Da jeg våknet i dag, gikk jeg ned for og inn på badet for å gjøre min daily routine. Etter det skulle jeg prøve å finne noe å spise, men måtte sjekke hva Vyvy og Yumi drev med i stua. De holdt på å sette opp juletreet! Jeg ble ganske overrasket, men hjalp dem etter hvert. Vi måtte vente litt med pynten, for kusina vår skulle være med å pynte treet sammen med oss. Så nå har vi da satt opp treet vårt. Kanskje litt tidlig, jeg vet ikke når det er vanlig å sette opp treet og pynte det jeg, men jeg syns det passer perfekt i og med at det er første søndag i advent og også starten på desembermåneden. Det er et hyggelig syn og det at jeg får sett på treet hver dag frem til jul gjør at jeg får litt juleglede.


Da kus kom og vi var ferdige med å pynte treet, satte vi på en The Polar Express. Jeg var litt skeptisk til filmen fordi jeg hadde sett den før og syntes den var dårlig, men da vi var et stykke inne i filmen begynte jeg å like den. Men så klarte jeg jo selvfølgelig å sovne mot slutten da... Damn you Vyni.

Etter filmen, ble jeg selvfølgelig vekket. Vi skulle jo lage julekort! Men vi kom ikke langt før vi ble dratt bort til onkel for å spise middag der. Og som vi spiste. Det var så mye godt at jeg ikke klarte å slutte å spise. Jeg gikk fra julemat i går, til Hotpot og ostekake og pomelo i dag. Namnamnam. Etter maten, koste vi oss med kortspill, særlig idiot(kortspillet). Til slutt dro vi hjem for så og fortsette med å lage julekort, Vyvy, Yumi og jeg.

Lovin this Hotpot
Spontanmiddag med halve slekta (Vi har faktisk ikke sååå mange i Norge)


Pomelo, en av mine yndlingseksotiske frukter <3
Laktosefri ostekake, naaaaam <3


Drømmen om å bli fotograf gikk rett i dass







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar