søndag 29. desember 2013

Girls night

For mange betyr juleferien at man slipper det man har i hendene og drar hjem til mor og far for å feire jul. Det betyr også renunion blant gode gamle venner. Så da ble det jentekveld med ost og kjeks.

Siden Trondheimturen så har jeg blitt hekta på ost og kjeks. Jeg husker jeg spiste det flere dager på rad etter at jeg kom hjem. Det er helt fantastisk når man kombinerer det med litt frukt og grønt! Og særlig godt er det under og etter fylla. Haha. Av en eller annen merkelig grunn har jeg begynt å spise ost, og særlig sånn gulost. Don't ask why, just do it. 

Etter å ha prata om løst og fast, og blitt hekta på TV2Bliss, så bestemte vi oss for å ta oss en matbit. Når det kommer til matfronten så er alt lov i desember, sa en av jentene siden ho hadde hatt eksamen. Vi slang oss med på den og skulle spise kebab, men ombestemte oss og spiste sushi istedet. Litt sunt må det jo være i juleferien også! 


Til dessert endte vi opp på mc'ern med en mcflurry i hver vår hånd. Glade og fornøyde :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar