fredag 28. februar 2014

Fieldtrip

I morgen (i dag) drar alle fra CSR og CSRm på fieldtrip til en bedrift som heter La Juanita.

Det blir litt bra å få oppleve en bedrift som driver med CSR med egne øyne, og kanskje går det opp et lys for meg hvordan teorien henger sammen med det praktiske. Det er mye stoff, og lite struktur i både forelesningene og hjernen min.

Grunnen til at jeg sier i dag er fordi at klokka har passert tolv. Grunnen til at jeg sitter oppe til kl. 2 er fordi jeg har jobbet med en presentasjon. Og ja, jeg skal presentere det i morgen. Jeg tviler på at dette blir noe veldig fantstiske greier i og med at jeg ikke husker mer en 1/3 av manuset, men det virker ikke som om folk tar det så seriøst heller. Skal nok prøve å få nipugget dette manuset her på bussen, heeehehe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar