lørdag 8. februar 2014

Halfways partying like a portenos

Det er nemlig det fe kaller seg her! 

For en uke! Det vært en tilvenningsprosses som har tatt på litt. Jeg går jo på det mest intensive kurset og har endel lesekrav. Så her er det ikke noe festing fra mandag til mandag. 

Men i dag var det på tide å dra ut for å 'shake some ass' i ekte portenos stil. Aller først dro vi til en uterestaurant hvor jeg spiste biff og greier. Deretter dro vi på en annen pub, minglet med randoms og prøvde å snakke spansk. Jeg var såå stolt over å kunne formulere en hel setning på spansk!! Haha. Vi havnet til slutt på et sted i en gate som het venezuela. Det var et skikkelig dansested, men ikke som vi er vant med i Norge. Her danset de salsa, reggaeton, bachata og sikkert masse mer. Ihvertfall ikke rave kan man trygt si. 

Min roommate kan kan jo danse bachata, så etter at en riktig rytmisk sang kom på, så hoppet vi på dansegulvet. Det var utrolig artig! Det beste var nok da en portenos ville danse med meg i en helt annen sjanger. Det ble til at jeg lærte meg steppene, og tror jeg klarte meg ganske bra. Haha.

Men da klokka passerte fire, følte jeg det var på tide å roe seg ned. Vi dro kanskje litt tidlig hjem? Hehe. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar