onsdag 5. februar 2014

First meeting with the students

I går flyttet jeg inn på Casa de la Pichincha, og møtte nye folk som skal studere gjennom Kulturstudier.

Jeg har allerede møtt på de få som ankom tidligere, men da jeg flyttet inn i går så møtte jeg første pulje som ankom i forigårs. Det var kjempestas! Jeg ble med en gjeng ut og spiste i "hjembyen" min, haha. Vi dro til San Telmo der jeg først bodde, så føler jo en liten tilknytning da. Til tross for at det bare var tre netter som jeg bodde der.

Senere på kvelden dro vi med en stooor gjeng på ca 25 personer ut for å spise middag kl. 21-22. Jupp, de spiser middag sent her. Det var en liten utfordring å finne taxi til alle, og et sted som kunne romme så mange personer. Det var en gjeng som stakk på en café/restaurant, mens resten fikk plass på et annet restaurant. Fantastiske greier!

Senere splittet vi oss igjen, fordi noen av oss ville hjem for å stæsje seg opp for så og gå ut, mens jeg og noen andre ble igjen og dro på pub crawl.

I løpet av kvelden spilte biljard, drakk fenet som er en typisk argentinsk drikke/shot også lærte romkameraten meg å danse Bachata. Da klokka var rundt 4-5 tida tok vi taxi hjem. Jeg var jo egentlig veldig trøtt, men da jeg kom hjem så gikk jeg opp til kjøkkenet og var sosial. Smarte meg. Havnet ikke i seng før 5-tiden. Men det var veldig koselig!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar