lørdag 1. februar 2014

Life in hostel

Jeg kunne jo egentlig bo på pichincha(der jeg kommer til å bo under studietiden) men jeg endte altså opp i hostel av diverse grunner.


Diverse grunner

Da jeg ankom hostellet mitt hadde jeg ingen forventninger. Jeg var i min egen boble og levde i nuet kan man si. Så da jeg kom inn på rommet mitt ble jeg litt overveldet. Jeg hadde jo tenkt litt på hvordan det kom til å bo med andre personer, men herregud. Dette overgikk mine forventninger. Med en gang jeg kom inn døra begynte de å snakke til meg og jeg følte meg ganske velkommen! Vi fortalte litt om hverandre og de fortalte hva de hadde gjort, og wow. Det var så mye variert!

Merker backpackeratmosfæren som jeg har lest og drømt om å være en del av her på hostellet altså. Det er så kult at det ikke skal så mye til for å komme i kontakt med andre. Det er en ganske stor fordel når du er ny i byen, for folk er ganske behjelpelige med å dele tips, også er det ikke noe problem å slenge seg med på de ulike aktivitetene som folk skal på. Ho ene roommaten min spørte f. eks her om dagen om jeg ville dra på art tour. Jeg hadde faktisk hørt om det før, og var ganske ivrig. Fikk til og med meg ei annen fra studiet til å være med, men siden vi ikke hørte noe igjen fra guiden, så droppa vi det. Litt synd, men heldigvis så har jeg 3-4 mnd igjen :)

I stedet for art tour dro jeg og ho fra studiet og spiste lunsj for så deretter og roame gatene.

Fant frem til Universidad de Buenos Aires - Facultad de Ingeniería

Demonstrasjonen på avenue 25 de Mayo

dusteduer overalt som ikke engang flyr når man kommer i nærheten

subte for første gang

Satan så varmt det var. Føltes jo som en evighet å gå rundt det som føltes som hele Buenos Aires men som sikkert bare er 1/10. Merker det var ganske herlig å komme hjem til aircondition.

Hostellivet på sitt beste. Med airconditon. Haha


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar