mandag 17. februar 2014

La bomba esta muy loca

På mandager pleier det å være et trommeshow som heter la bomba, og folk pleier derfor ofte å dra ut på
mandager pga showet. 

Denne mandagen bestemte jeg også for å dra og se på det. Og daaaaamn, det var gøy.


Rytmen og folk som shaka rævva av seg. Jeg tror shaking har fått en helt ny betydning for meg etter dette! Det var så gøy og se på. Jeg var helt i ekstase.



Etter la bomba skulle det være en parade nedover gata, og deretter skulle folk til forskjellige utesteder. Men av en eller annen grunn ble det ikke noe av, så vi dro rett til utestedet. 

Da jeg kom dit så jeg at folk spilte fussball og pingpong, og som den spillelskeren jeg er, hadde jeg jo sååå lyst til å være med. Dette sa jeg til en som jeg studerer sammen med, og senere så finner han meg  med hånda godt plassert på spakene på fussballbordet. Etterhvert ble han også med, og vi spilte jentene mot guttene. Han var jo sånn småcocky da, og trodde vi skulle suge skikkelig, men så klarte jeg å score rett etter at han sa det. I proved him wrong, almost. Jeg var jo litt småcocky selv, også viste det seg at guttelaget vant. Ehehe..

Alt i alt, bra stemning der. Jeg danset, hadde det gøy og dro hjem med et smil om munnen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar