torsdag 2. januar 2014

New year, new chapter

2013 vinker farvel mens 2014 står for dør. Satan som dette året har gått fort! Det var ikke lenge siden jeg var skoleelev. Heller ikke er det lenge siden jeg ble skoleelev igjen. Bare på en helt annen måte. 2014 har garantert mye å by på.

Og som alle andre år så er det litt(bare litt liksom) obligatorisk med et par nyttårsfortsetter. Ganske optimistisk dette her med nyttårsfortsetter. De er greie retningslinjer for det man ønsker skal bli bedre for det kommende året, syns jeg. Men kan fort gå i glemmeboka. Allikevel, det er jo verdt et forsøk. Here we go:

- Jeg skal ikke si noe om en person dersom jeg ikke kan si det direkte til dem, akkurat slik som Ida Wulff sitt nyttårsfortsett.

- Jeg skal slutte å like godteri/potetgull/søtsaker. Haha. Satser på at jeg på den måten ikke kommer til å gomle i meg usunne ting. Istedet skal jeg begynne å se på grønnsaker og frukt som godteri. Det er jo tanken som teller aight?

- Jeg skal være i fysisk aktivitet regelmessig. Har lært at det ikke er vits å presse i 3-5 treningsøkter i uka bare fordi jeg har fått tilbake treningsmotivajonen. For like brått som den kom, kan den også forsvinne hvis jeg fortsetter på den måten. #Beentheredonethat kan man si. Krysser fingrene på at været blir litt mildere og at sole skal stå opp fra vinterdvalen sin og vise seg litt fra vårsiden.

- Jeg skal bli flinkere til å gjøre noe nytt. Oppleve nye ting, lære meg et eller annet, møte nye mennesker.

- Jeg skal bli flinkere til å hjelpe til hjemme. Ikke det at jeg ikke gjør noe i det hele tatt. Det er bare det at jeg gjør det jeg føler for. Noe som ikke er så altfor mye. Men dere må klappe meg på skulderen også! Jeg har blitt flinkere enn da jeg gikk på vgs. Det er noe med friåret altså.

- Jeg skal slutte å klage, og i stedet fokusere på det positive. Det er en ond sirkel som tar altfor mye energi. Dessuten er det noe med glade mennesker altså!

Nå gjenstår det bare å se hvordan dette året kommer til å bli.

Godt nytt år da dere! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar