lørdag 30. november 2013

Uke 48

Siden jeg har vært litt fraværende denne uka, tenkte jeg dere kunne få et lite innblikk i hva jeg har drevet med fra mandag til fredag, og også planene mine resten av uka.


Mandag
Jobbet i ny avdeling som også er den minste avdelinga med småbarn fra 0-3 år. Jobbet fra 08.30 til 12.30. Jeg dro tidligere en vanlig fordi jeg skulle rekke et spanskkurs med frivillighetssentralen. Sleit med å parkere, klarte å pimpe bilen på en uheldig måte, og kom for sent. I didn't give a fuck. Så alt i alt, en bra dag, hehe. 

Tirsdag 
Friiiii <3 Jeg slappet, gjorde praktiske ting og lekte med lillesøstrene mine. Inneholdt blant annet Uno. Yumi elsker å spille Uno, og spør meg omtrent hver dag. Så på friends om kvelden til jeg ble trøtt og la meg.

Onsdag
Våknet 12.30, hadde et kvarter på meg til å rekke språkkaféen jeg skulle være med på. Rakk ikke engang frokost. Temaet var språk, og vi snakket blant annet om hvor mange språk vi kunne, hva vi gjorde for å lære et nytt språk og om litt andre ting for å bli bedre kjent også. Interessante mennesker med forskjellige bakgrunn, der det var et stort flertall som hadde samme ønsket om å bli bedre i norsk. Vi skulle fortelle hvor mange språk vi kunne snakke, og tilsammen i rommet kunne vi snakke 30 språk. 

Torsdag
Ny jobbdag, på ny avdeling, med nye barn. Spennende og gøy fordi de var så snille mot meg og hverandre. Siden jeg hadde fri i to dager, og ikke jobbet hos den gamle avdelingen jeg pleide å jobbe på, kom det en kid å ga meg en klem. Han sa han ikke hadde sett meg på lenge. Melted my heart. 

Fredag
Yoloa søvnen og sov seint, våkna tidlig for å dusje og dro på jobb kl. 8. Jeg hadde blitt smittet av Yumi et par dager før. Sykdom blandet med lite søvn, gjorde meg veldig slapp. Veldig glad jeg jobbet med småbarn og ikke hadde særlig store konflikter jeg måtte løse. Da jeg kom hjem var jeg veldig trøtt og sliten at jeg sovna kl. 17 og våkna ikke før kl. 23. Deretter var jeg oppe og så på Friends helt til rundt kl. 3. For en fredag a gett.

Lørdag
I dag våkna jeg kl. 9. Pleier aldri å våkne så tidlig på en fridag, men tenker det kan ha noe med dagen før. Fikk besøk av Hung nå nylig og videre skal vi gå å handle inn julemat til julebordet vi skal ha med gjengen vår, Bush Wackos. Hahhaha, måtte jo ha gang name og alt det der daaa. Det blir kos tenker jeg! Lenge siden vi har samla alle sammen. Eller ok, vi blir ikke alle for mangler en panda. ._.

Søndag
Søndag blir siste dagen før 2/6 deler av Bushen drar til Bergen og tilsammen vil de bli 3/6 i Bergen. Gruer meg. I morgen kommer også min fine kusine, og hvis jeg ikke er så altfor syk/sløv kan det hende jeg tar en tur sammen med henne og smårollingene til Alby.

Hilsen fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar