fredag 18. oktober 2013

Halvin carris

Holla at you!

Igår var en kjempefin dag. Egentlig har alle dager i Trondheim vært fine, men grunnen til at igår var ekstra fint var fordi det skjedde så mye kos!

Først var jeg sammen med fineste Janeth! Vi tok en iskaffe hos jordbærpikene på byhaven. Jeg følte meg såå flink fordi jeg dro helt alene til byen og ikke en gang rotet jeg meg bort. Nå skal det sies at det ikke var så vanskelig da. Bussene går jo ganske ofte til og fra der hvor vymi bor i Trondheim. 



Til middag hadde gjester på besøk for vi skulle både spise taco og vorse litt før selveste calvin harris! Etter litt beerpong og flashing lights dro vi av gårde. 



Det jeg så mest frem den dagen var selveste calvin harris! Var så gira på god stemning og ta-av-musikk. Men faktisk så var det litt skuff. 



Folk pusha sånn, og jeg ble litt for opptatt med å pushe tilbake på de som pusha meg at jeg glemte å nyte musikken ordentlig. Den ene gangen ble jeg så most mellom to personer at jeg kunne løfte opp beina mine og fortsatt stå oppreist. Story of my life... Men heldigvis var vaktene kjempe dyktige og snille som passa på og så til at alle fikk nok vann, ikke ble most eller fikk en arm på hodet sitt de gangene folk tok av. That is also the story of my life... Det beste med konserten var å stå foran(men dog bak golden circle) med søs og ta av skikkelig på de sangene som var kjent. Koste meg veldig til tross for det med pushinga. Men må si at det alt i alt var de små hendelsene som var koseligst!

Happyface

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar