torsdag 24. oktober 2013

k-kkkaldt

Å nei. Det er den tiden av året igjen. Der hele huset blir kaldt, og selvom vi fyrer i peisen hjemme hos oss blir kun 1/5 av huset varmt. Jeg vet ikke om den blir det en gang. Dumme peis.

Det er den tiden av året hvor jeg verger meg for å gå ut av senga mi. Den deilige, gode, varme senga mi. Men det er ikke det som er verst. Verst av alt, er kanskje å gå ut av rommet mitt. Rommet mitt er safe-zone, for til tross for den lille ovnen jeg har, så er det faktisk mulig å varme opp rommet sånn at det er overlevbart. Utenfor rommet mitt, der er det som på nordpolen. Om morgningene er det som om varmen i huset blir reset'a, og man starter på minus null for å varme opp huset igjen. Hardt vinterliv.

På den andre siden kan man ha på skjerf. Jeg liker å gå med skjerf. Særlig store skjerf. Men det har jeg ikke enda, så det står på ønskelista mi når jeg blir rik. Eller når jeg later som jeg er rik og drar kortet med lukkede øyne.

Kilde: http://danyella4j.tumblr.com/post/64608808183







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar