tirsdag 22. oktober 2013

Wanderlust

Litt over 24 timer har gått og jeg vil ut å reise igjen.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker veldig godt den følelsen jeg får når jeg reiser. Kanskje er det å komme til et nytt sted med en helt annen atmosfære? Eller fordi jeg får blitt kjent med mennesker i en helt annen setting? Kanskje det er fordi jeg liker følelsen av å være selvstendig? Eller bare det å oppleve alt som verden har å by på?

For litt over to uker siden reiste jeg ned for å besøke Linda sammen med Duyen. Vi hadde ikke fått vært sammen ordentlig alle tre helt siden litt før sommerferien på grunn av at en av oss alltid var opptatt med å reise eller jobbe, men så fikk vi endelig mulighet til det.

Excited


Vel fremme og koser oss med kveldsmat og snacks

Koser oss ekstra på Egons

Biffsnadder med det jeg elsker aller best: Pommes Frites!

Kontortid med facebook oppe daaa


Forbereder oss på en kort tur til byen




















Ei venninne av meg har tenkt til å ta seg en tur ned dit med bil, og da lurer jeg litt på om jeg skal gripe sjansen til å dra ned dit igjen. Egentlig burde jeg spare så mye penger jeg kan fra nå av, men... Ææææ, wanderlust. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar