tirsdag 29. oktober 2013

throwback thursday

Jeg vet det ikke er torsdag, men tittelen passet så bra i og med at det var en torsdag det skjedde på. For dere vet...

Det skjedde i de dager hvor jeg var i Trondheim. Da jeg dro på Calvin Harris konsert, hehe. Jeg lovte å legge ut flere bilder, and here they are. Jeg har til og med et par videoklipp. 


Her tok vi obligatorisk bloggbilde før alle plutselig forsvant til alle kanter. Det var visst ikke så lurte å bare kjøpe øl litt før konserten startet. Så vi var sammen kun på starten.



Som sagt endte jeg opp med å stå fremst ved gjerdet sammen med sis. Vi fikk til og med vakten til å ta bildet av oss for å briefe til de andre som endte opp med å følge han stakkaren som jeg sjenka. (Jk, vi visste ikke det atm).






Here we are p-p-posing in front of.. Vel, vi prøvde å få med det som stod på storskjermen bak oss - UKA, men mislyktes. Uansett, UKA er stas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar