onsdag 16. oktober 2013

Vil du høre hele livshistorien min?

Som regel svarer folk et nølende ja før jeg bretter ut om livets hendelser i det jeg anser som viktige detaljer slik at folket skal oppleve det slik jeg opplever det. Jeg har vel en tendens til å overbeskrive ting... Men slapp av folkens, in this blog, i'll make it short!

Det skjedde på en vakker mars-dag da en liten bolleklippet jente med en bursdagskake i hånden plutselig begynte å eksistere. Hun skulle til å hete noe så spesielt som Vyni.

Jupp, det er meg.

19 år senere er jeg ferdig med vgs, tar en pause fra skolelivet og utfordrer megselv fysisk og psykisk gjennom å jobbe litt her og der for å tjene opp penger til å studere CSR med spansk i Argentina.


Random facts

Favorittfarge: Grønn
Ønsker å reise til: Vietnam, India, Brasil, Marokko (tilfeldig rekkefølge)
Hekta på: Indisk/pakistansk mat
Angst for: Å ikke ha nok penger til å følge Planen
Funfact: Vi er 4 i søskenflokken - Vymi, Vyni, Vyvy, Yumi
Favorittfilm: She's the man. Jeg er en sucker for romantiske komedier.



Litt av poenget med dette friåret mitt, er å gå utenfor komfortsonen og bare leve litt. Være litt yolomaskin, rett og slett. Så da lagde man denne bloggen i samme slengen for å utforske noe nytt. For meg er denne bloggen også en måte å ta vare på alle minnene som kommer til å bli skapt slik at jeg har noe å se tilbake på når jeg blir gammel og grå, samtidig som jeg forteller mine nærmeste hva jeg driver på med.

For å være helt ærlig får jeg litt angst av å blottlegge meg selv på denne måten, men yolo right?


Follow my blog with Bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar