onsdag 30. oktober 2013

Paying the prize

Da har jeg forpliktet meg enda litt mer til dette studiet. Har nemlig betalt flybilletten til Argentina i dag!

Planen min var å bestille jorda-rundt-billett. Jeg hadde tenkt til å besøke søstra mi som skal studere i New Zealand og deretter hadde vi tenkt til å dra videre sammen til Vietnam. Jeg visste ikke når hun var ferdig med studiene sine, så derfor ventet jeg litt med å betale. Men nå som jeg har funnet ut når hun er ferdig, er jeg plutselig ikke helt sikker på den fine planen min.

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å droppe NZ, og kanskje til og med Vietnam. Men jeg skal prøve å få til en Vietnam tur i år. Dette er fordi jeg ikke har vært i Vietnam på mer enn 10 år. Alle i familien min har nylig vært der, men siden jeg prioriterte litt annerledes tenkte jeg at Vietnam kunne vente. Men nå kan det nesten ikke vente lenger. Det er mange jeg kjenner som skal reise dit i år, så det er enda en større grunn til at jeg vil dra. Dessverre har jeg ikke en nok stabil inntekt til å kunne si noe sikkert. Det er grunnen til at jeg må prioritere reisedestinasjonene mine.

Uansett skal jeg reise rundt i Sør-Amerika etter endt studie, så det gleder jeg meg vilt til! Har blant annet store planer om å dra for å oppleve Iguaza falls i både Argentina og Brazil. Også har jeg tenkt å drive med litt frivillighetsarbeid. Ellers kikker jeg litt på hva annet jeg kan gjøre. Jeg tenkte å være igjen i Sør-Amerika i en måned ca, så må fylle tomrommet av tid med noe sosialt, vilt og gøy å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar