tirsdag 12. november 2013

I got the job!

For et par uker siden søkte jeg jobb som barnehageassistent på Øreåsen barnehage. Jeg har allerede to søsken fra før av som gir meg mye glede, derfor så hadde jeg veldig lyst til å prøve meg ut i barnehagen. Da jeg ringte dem og spurte om de hadde noen ledige stillinger, sa de at de hadde nok av ansatte og vikarer, men om jeg ville så kunne jeg bli satt på vikarlista. Isåfall ønsket de å snakke med meg. Jeg tenkte at jeg aldri kom til å få jobbe siden den vikarlista sikkert var lang, men hey, det var sikkert verdt et forsøk. Og gjett om det var! Forrige uke var jeg altså på en uformell intervju, og jeg ble spurt om jeg kunne jobbe på stedet. Jeg trodde det var en longshot, men jeg fikk faktisk jobben! 

I dag var altså første dagen, og du kan tro jeg hadde mine nerver. Men da som jeg kom dit og ble introdusert for litt av hvert, så fløt alt sammen ganske bra.  Jeg kastet meg bare uti det hele og lekte masse med ungene. Alt fra å bygge på klosser til å perle, fargelegge, kjøre tog, leke i sanda, bygge slott og grave hull, huske på huske - jeg gjorde så mye!


Jeg ble til og med tegnet av en søt liten pike. Selvportrett av oss da vi bygde opp vårt gode gamle land, Norge med fjeller ogsånt da. Det er derfor tårnet er så høyt vett. 

I morgen er en ny dag, og jeg burde sove tidlig for å ha nok krefter til,så...

Hasta la vista!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar