onsdag 6. november 2013

Lattergalla 2013

HALLAAAAAAAAA! Har dere hørt om Lattergalla?


I går dukket det opp en konkurranse på newsfeeden min i samarbeid med kulturkortet kode. Hmm. Svaret ligger jo rett foran meg siden så mange før meg har svart, hvorfor ikke bli med for morroskyld? Tenkte jeg. Men samtidig fikk jeg litt dårlig samvittighet siden jeg bruke andres svar. Men whattheheck! Jeg tastet en bokstav, og sendte av gårde svaret mitt.

Plutselig hadde jeg 1 notification.

Da jeg først så dette her fikk jeg et stort latteranfall. Jeg kunne ikke tro min egne øyne. Jeg pleier jo aldri å vinne i noe, så ble veldig glad for at jeg vant. Nå får jeg opplevd noe helt nytt!

Så da skal man brått på lattergalla da, hahaha! 

2 kommentarer:

  1. Hehe, takk! Det er visst ikke bare du som har sånn flaks når det gjelder konkurranser. :D

    SvarSlett