torsdag 30. januar 2014

The flight

Kunne ikke hatt en bedre flyopplevelse.

Ok bortsett fra at jeg måtte kaste en saks som jeg ikke visste at jeg hadde i søpla og til tross for at det var en unge som sippa og skrek innenfor 10mils avstand. Gjett hvem som var den heldige som satt rett foran kiden? Jepp. Jeppjepp... 


Men pff. Børstet opplevelsen av meg som smuler fra en baguette. For det var jo bare en liten bagatell. håhå jeg er teit. Dessuten varte strekningen bare rundt to timer. 

Vi mellomlandet i Heathrow, var der i tre timer før vi fløy videre til siste stopp. Turen varte i ca13 timer, og til tross for at beina mine ble nummen, føltes ikke 13t så lenge. Hadde godt med selskap og nok av underholdning. 

Grusomme meg 2 blant annet. 


Må si at det var litt stas å være på british airways. Eller det å være på et langdistansefly i det hele tatt. Film, musikk og serier på skjerm og måltider med dessert! That's a bit cool yo, siden jeg kun har reist sånn en(to?) ganger før i hele mitt liv. 

Vi landet trygt på argentinsk jord og det ble til og med littklapping da vi landet.

Alt i alt, et knirkefritt flytur. Krysser fingra for at det er sånn på hjemreisen og!  







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar