onsdag 15. januar 2014

Bootcamp

Day 1 is over. 

Hittil har jeg blitt vekket av djevelens klokke. Skulle tro det var tid for å bli straffa eller noe. Ørene mine led og i drømmene kasta jeg klokka i veggen. Men det har også skjedd mer! 

Etter at jeg stappa i meg frokost, gikk en jeg bor sammen med og jeg til tbanen og videre til Blindern. Vi skulle nerde hardcore fra kl. 10ish til 18. Eller for meg så skulle det være hardcore. Men utrolig nok så var det ikke så verst. Lurer på om jeg tok altfor lange pauser? haha. Egentlig så jeg ikke på klokka en gang. Tida gikk altfor fort. 

Jeg hører rykter om at man må være på skolen i ca åtte timer på alle skoledagene for å få en B! Er det sant?! Og hvordan klarer folk det???

Da klokka rundet av seks, dro jeg videre med tbanen for å møte Trammelammelam Tram. Det har vært altfor lenge siden vi har vært sammen. Stort sett alle i gjengen vår har flyttet bort, så det var koselig. Vi spiste blant annet sushi <3 


Nå er jeg back at my new home og skal være der i et par dager før jeg flytter en gang til før jeg flytter hjem. 

Livet som student i en by jeg egentlig ikke studerer i ass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar