lørdag 4. januar 2014

Lesson learned

I går var det altså russereunion for mosserussen 2013. Jeg hadde eeeegentlig ikke tenkt til å dra, men en liten del av meg ville møte gamle kjente og bekjente. Var vel litt nysgjerrig på hva folk drev med kan man si. Så da dro man spontant på fest!



Angrer ikke på at jeg dro for å si det sånn. Jeg innså at jeg hadde mista kontakten med en del koselige mennesker etter at jeg slutta på vgs. Før så bare var de der på skolen, og hver gang jeg møtte dem, enten på gangen/ i friminuttet/ i de fagene vi hadde felles, hendte det at jeg slo av en prat med dem. Nå har jeg ikke den samme muligheten, og selvom jeg fortsatt har de på facebook, syns jeg det blir litt annerledes. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det blir til at jeg bare snakker med de beste vennene jeg har. Jeg kan ærlig si at jeg er veldig dårlig på å holde kontakt med folk, og det er egentlig veeldig dumt! Kanskje jeg skulle ha lagt det til nyttårsfortsettet mitt? 



Siden det var litt spontanfest, orket jeg ikke det styret med å finne en sjåfør og bestemte meg for å være det istedenfor. Siden jeg hadde en bil å ha tingene mine i, tenkte jeg jeg slapp å legge fra meg jakka i lokalet. Så da jeg parkerte bilen et liiiiite stykke unna Tivoli Amfi(der vi var), og gikk den lille strekningen. "Haha, tenk om jeg blir syk i morgen", sa jeg mens vi gikk bortover gata i helt sikkert 2-5 grader og duskregn. Jinx motherf***....

Moralen i dette innlegget er: Aldri gå lettkledd på fest når det regner og er kaldt. SELVOM DU BARE SKAL GÅ EN LITEN STREKNING.

Takk for meg!


Update: Heldigvis hovna mandlene mine bare litt opp. Hehe. Men det kunne vært verre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar