tirsdag 7. januar 2014

So this was how the day went

Okda... Så fulgte jeg ikke planen min for lørdagen helt slavisk. Men se det på den positive siden da. Jeg koste meg veldig på lørdag!

Dagen startet mellom 09.30-09.45. Jeg skulle baaaare fikse noe greier på pc'n. Også gikk tida så fort at jeg hoppet videre til qualitytime med mor på kjøkkenet. Nå har jeg lært meg å lage en vietnamesisk rett på ordentlig dere! Inviterer dere gjerne på middag, men bare hvis dere tar oppvasken. Kniz.  



Etter å ha prøvd meg som husmor, fikk jeg utrolig nok med meg min kjære søster på biblioteket. Der satt vi(mest jeg) og var flinke studenter. Jeg misliker sterkt å lese kompendiene vi har fått på pc. Øynene mine blir helt blinde av å lese intenst over en lang periode. Menmen, videre kom jeg.

Da klokka slo tre, satt vi fremdeles med vårt. Nå hadde jeg omsider fordypet meg i en bok jeg egentlig ikke skulle fordypet meg i. Da klokka passerte fire over tre kom bibliotekdama og minte oss på at de skulle stenge. Ops. Biblioteket er et fint sted å glemme tida i. Vi rasket sammen sakene våre, og dro av sted. Men fordi vi måtte hente søstrene våre i templet og gjøre noen ærender, kom vi ikke hjem før en lang stund etterpå.

Vel hjemme kunne jeg mette den sultne magen min med mat som JEG hadde lagd(okkkda, med litt hjelp fra mor), og etter maten var det på tide med sistertime. Vi samlet oss på rommet til Vymi, satte på en film og lagde et rede på senga av den svære dyna hennes. Det skulle vi aldri gjort. Det var så behagelig å ligge der at jeg sovna. Jeg som liksom skulle snu om døgnrytmen min. Herregud, jeg sovna...

Brått våknet jeg av stemmer som lo av meg. Vi hadde fått besøk. Jeg trooor ikke jeg ble mobbet? Det er ihvertfall feigt å mobbe noen som allerede ligger nede fra før av. They hit me by surprise. Håhåhå. #Likefordårlighumor. Ihvertfall, det tok ikke lang tid før han siste adoptivsøstra vår kom. Også satte vi igang den ordentlige sisterkvelden med ost og kjeks og twister.


Senere på kvelden fikk vi uventet besøk av to til. De ville også være med å leke. Etter at vi ble lei av twister fortsatte vi videre med Alias. Det ble 3 mot 3, og det lage som tapte måtte gjøre noe vilt. Jeg var jo selvfølgelig en del av taperlaget og spise en teskje kanel... Alias var definitivt det spillet som skrudde på lattermusklene våre.
Lagspiller 1: Dere vet om morgenen, når det er noe som lager sånn lyd. drrr... drrr.. drr... også gjør du sånn her *mime*. Sånn her vet dere!
Meg: Alarm? Vibrere? Vibrasjon? klokke? Alarm? Vibrasjon??? VIBRASJON?!?
Motspiller 1: Tida er ute... 
Motspiller 2: Hva var det ordet du prøvde å forklare?
Lagspiller 1: Slumre

Til tross for at jeg ikke sov så tidlig den dagen, så fikk jeg ihvertfall sove litt tidligere. Det var en hektisk, men fin dag. Særlig fordi jeg lærte nye ting i dag, men også fordi jeg elsker spillkvelder som denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar